Cím

Olvass bátran! :)
0

Halihó :)

LETÖLTŐ LINK!!!


Oké, tudom, megint nem hoztam új fejezetet (ami amúgy folyamatban van), ehelyett gondoltam, az eddigi részeket fel teszem egyben pdf formátumban, mert így a blog olvasójának, vagy egy új embernek az oldalon nem kell hátra fele keresgélnie, hogy most melyik fejezet hol van... :)
Mivel a 11. fejezet már majdnem kész, csak megint időre lenne szükségem a befejezéséhez, ugyanakkor szeretném megosztani is, ezért külön bejegyzésben csak akkor fog felkerülni, ha befejeztem, viszont az itt szereplő letöltő link alatt olyan fájlt lehet leszedni, ami a fejezet eddig elkészült részét is tartalmazza.


Töltse le, akit érdekel :) Ez már a javított változat, bár még előfordulhatnak helyenként helyesírási hibák. És ha a történetvezetés valahol nem következetes, nyugodtan lehet kérdezni, 2 fejezet megírása közben néha elfelejtem h az előző részben mit is jegyeztem le...
Pusszantás! ^^


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése