Cím

Olvass bátran! :)
0

Megújul a blog!

Szavazz a "Karaktereim"-en belül, Tiffről és a "Szavazás!!!"-on belül, hogy ki legyen Raazel! :)


Igen, most is kb ilyen fejet vágok... :D

A lényeg az, hogy aki járt a blogon már régebben is, annak feltűnhetett, hogy változott a kinézet... Ez még mindig nem a végleges, helyenként még változtatni fogok, és ha lesz időm még a régi bejegyzéseket is átnézem, hogy a betűszínük nem nagyon üt-e el a háttértől. Továbbá ugye van "menüm", kettő is, ha úgy nézzük ott fenn a fejlécnél... Azt folyamatosan csinálom, és ha minden tartalommal elkészülök, akkor valószínűleg nem lesz az, hogy egy oldalt két darab ilyen kattintós gombocska is behoz... Mert ugye most van amit két helyről is elérhet az ember.

Amire még a figyelmet fel szeretném hívni, hogy elkezdtem alakítani a "Karaktereket", de vannak még, akikkel nem vagyok elégedett... Van szavazás azon a fülben Tiffről és van egy külön fül "Szavazás!!!" címmel Raazelről (a másikban is van egy, de időközben bővítettem a lehetséges személyek számát, ezért külön szavazást indítottam neki, és szeretném, ha oda mennének a szavazatok... De a másikat is figyelembe veszem.)
És ha egyéb karakterrel se lennétek megelégedve, akkor jelezzétek nyugodtan a chaten, vagy e-mailben, vagy itt hozzászólásban, ahogy tetszik!!!

Bye         

Ui.: ha az átalakítással végeztem, akkor állok neki újra írni, úgyhogy addig nem lesz friss.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése