Cím

Olvass bátran! :)
0

Tiff zenelejátszó

Nem, ez most nem fejezet, és nem is fordítás, vagy egyéb írással kapcsolatos bejegyzés. Ehelyett hoztam Tiff iPod-járól egy 20-as listát (ami igazából 22 számból áll, de aki végignézi, meglátja, hogy miért :D). Talán nem érdekel sokakat, de szerintem a hallgatott zene sok mindent elárul egy emberről, így egy könyvbéli karakterről is. Természetesen csinálhatnék vegyesfelvágottat, de úgy döntöttem most a "PARTY ROCK"-ot veszem célba a lejátszóról, és ezen kategórián belül válogattam... 
Bár lehet nem minden szám fog beleilleni a képbe. Na de nem is baj.
Továbbá minden számhoz csatolok némi megjegyzést Tifftől, minimum ezért végignézni érdemes lenne :D
Utólagos megjegyzés, hogy lehet más kategórián belül is hozok majd listát később :) Ezek azok a zenék, amiket Tiff akkor hallgat, ha jókedvű, és táncolhatnékja van. Ideális egy ivós estére annak, aki ezt a műfajt szereti :D Ha hozok is depisebb, zúzósabb, vagy poposabb (igazság szerint klubzenére gondolok) számokat, azok csak később jönnek majd.


ÍME:



Huszas válogatás Tifftől, kommentekkel együtt

1. Alien Ant Farm - Smooth Criminal

"Egy kis Michael Jackson cover, ami nekem jobban tetszik, mint az eredeti. Talán ez a magyarázat arra, hogy hetek óta minden nap többször meghallgatom ezt a számot. Vagy csak emlékeztet egy bizonyos születésnapi ünneplésre, mikor is drága barátnőim megmérgeztek 2 liter töménnyel. Amivel nem is lett volna baj, ha mindaz vodka. De nem, mert decinként kaptam A-tól Z-ig mindent, és hát... kicsit nagyon fejre álltam. Hehehe... Sajna a részletek titkosítottak, ha elmondanám, akkor Lily seggbe találna harapni." - Tiff
2. Disturbed - Down With the Sickness
" Hmmm... Nem is tudom mit mondjak, egyszerűen elindul a szám, dübörög a basszus, és és ÉS!!! Én meg a bugyimba élvezek. Képletesen értve persze. Többnyire. " - Tiff
3. Korn - Narcissistic Cannibal
"Oh, a jó öreg Korn. Bevallom a régi számokat jobban szeretem, de ez az egy Skrillex közreműködésével nagyon üt. A Korn örökre beleírta magát az én zenei életembe, és képtelenség lenne elfelejteni, hogy az egyik kedvenc vámpíros filmem betétdalai is nekik köszönhetőek (ez lenne a Kárhozottak királynője).  Aww, a főszereplő - Lestat - piciny szerelmeim egyike... De ezt Raazelnak ne mondja el senki.(!!!!!!) Ja és tegye fel a kezét, akinek a South Parkos Halloween éjszaka az egyik kedvence!  Na, ott is van Korn." - Tiff
4. System of a Down - Chop Suey!
"Ááááh SYSTEM!!! IMÁDOM, SZERETEM, MEGHALNÉK, HOGY MÉG EGYSZER ÉLŐBEN LÁTHASSAM ŐKET!!! EZ A SZÁM A CSÚCSOK CSÚCSA!!! ÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ ÉS MÉG AZUTÁN IS A LEGNAGYOBB KEDVENC!!! Köh-köh. Elnézést a kirohanásért." - Tiff
5. Evanescence - My heart is broken
"Jajj, hát ez a nő. Eladnám a vesém, ha ezáltal tudnék úgy énekelni és zongorázni, mint ő." - Tiff
6. Dead by April - Losing you
"Bevallom két-három együttes van, akiket hallgatva azt szoktam érezni, hogy a számból vették ki a szót. Dead by April, Linkin Park és Three Days Grace. A legelső olyannyira nagy kedvenc, hogy éjt-nappallá téve folyamatosan tudom hallgatni, és abszolúte nem unom meg. Még külföldre is elmásztam, hogy részt vehessek egy koncerten. Ott álltam az első sorban, és csodálkoztam, hogy nem tesznek elém egy kádat, hogy felfogja a belőlem ömlő nyálmennyiséget. Szegényeket nem sokan ismerik, pedig szerintem nagyon jó hangjuk van az énekeseknek, és kitűnő dalszövegeket írnak. Amúgy ez egy régebbi szám, az új albumukon már más vokálozik tisztán (Zandro), mint az elsőn, és valami hihetetlen... Aki hörög (Jimmie), az meg egyben csodásan énekel tisztán. Érdemes akusztikus verziókat nézni tőlük." - Tiff
7. Papa Roach - Getting away with Murder
"Nincs hozzáfűznivalóm. Atom szám egy atom bandától." - Tiff
8. Slipknot - Before I forget
"Jahajj. Elindul a zene, én meg késztetést érzek, hogy felpattanva eszeveszett csápolásba és fejrázásba kezdjek. Imádom.  Corey Taylornak (az énekes) külön vallást kéne csinálni. Talán meg is teszem és mától Corey-ista leszek." - Tiff
9. Marilyn Manson - Tainted Love
"Na, erről tudnék jó sokat mesélni. Igazi sztriptizelős szám. Kipróbáltam... De ez szintén nem publikus. Azonban a csajokkal ruhában is szeretünk erre táncolni. Valami csoda folytán még Aife-nak is tetszik. Egyszer sikerült rávenni, hogy Lilyvel és velem eljöjjön bulizni, na akkor aztán a fiúkból álló oldalon nem maradt szem szárazon. Meg más se. Úgy vonaglottunk rá, nem csodálom, hogy külön ámuló-bámuló embergyűrű gyűlt körénk.  Ha hódítani akarsz, próbáld ki!" - Tiff
10. Linkin Park - Numb
"Akkora bennem a Linkin Park imádat, hogy azt nem lehet szavakba önteni. Ezért is nem tudok egy bizonyos kedvecet választani, és lett végül itt két videó. Pár hete elrángattam Raazelt egy fesztiválra, ahol megnézhettük őket élőben. Hát én majd meg haltam a gyönyörűségtől. Szerencsére a drága démonom eléggé le volt nyűgözve ahhoz, hogy ne féltékenykedjen rám. Wuhaha." - Tiff
- In The End
"Igen, mindegyik dal fenomenális, de akkor is ez a forever és azután is leglegleg... Jól megmondtam, mi?" - Tiff
11. In Flames - Deliver Us
"Erről a klipről, mindig az Angliában lévő London Eye jut eszembe. Az egy gyönyörű óriáskerékszerű híressége a városnak. Fél évtized, mire fordul egyet, de mesés kilátás nyílik belőle más híres épületekre. Érdemes kipróbálni egyszer." - Tiff
12. Limp Bizkit - Rollin
"Különösebb oka nincs annak, hogy miért szeretem ezt a számot. Gimnazistaként rockosabb klubokban mindig annyit játszották, hogy kirázhatatlanul a fülembe vésődött. És azóta se tudok tőle szabadulni." - Tiff
13. Rammstein - Pussy
"Hát ööö... Igen, a cím. Meg a szöveg. Meg a klip. Tudom, hogy az egész a szexről szól, és mégis olyan kibebaszott jóóó, hogy az már fáj. Amúgy meg, elárulom, hogy Rammsteinre nagyon jól lehet ágytornázni. Nem egyszer fordult elő velem, hogy ezt hallgatva hosszas órákon át kb álomba keféltem magam. Nem azért, mert unatkoztam volna, hanem mert annyira kimerültem. Mert erre nem nagyon lehet szeretkezni. Csak kőkeményen... Érthető, ugye? Hehe." - Tiff
14. Avanged Sevenfold - Afterlife
"Még egy olyan szám, ami először azért ragadt a fejembe, mert egyesek által sokszor lejátszva ott kötött ki. Aztán egy szép nap rászántam magam, hogy jobban utána nézzek nekik, és egészen a szívemhez nőttek. Habár nincsenek a toplistámon. Csak közvetlen utána." - Tiff
15. Within Temptation - What Have you Done
"Még egy angyali hanggal megáldott énekesnő. Komolyan mondom, bűnnek kéne nyilvánítani, hogy valaki így tud énekelni. Amúgy a maguk nemében egyedülállóak zeneileg szöveget, dallamot, hangszereket nézve.  A Nightwishhoz hasonlatosan. De mégse lehet őket összekeverni. Mindkettő álomvilágba ringat." - Tiff
16. Fall Out Boy - Thanks for the Memories
"Imádom a majmokat. Olyan aranyosak, nem? Jó-jó, tudom, hogy nem róluk van szó, de na. Ez a szám is egy örökzöld, aki hallotta, nem felejti el." - Tiff
17. Maximum the Hormone - Zetsubou Billy
"Említettem már valaha, hogy van bennem egy picinyke anime és manga mánia? Ha jól emlékszem, még nem. Na akkor már ezt is lehet tudni rólam. Ez egy japán banda, akik a Death Note/Halállista nevű animéhoz szolgáltattak endingeket. Lehet intro-t is, arra sajna nem emlékszem. Az anime nézése közben szerettem meg ezt a számot, aztán utánakerestem Google-lel, és voilá, találtam külön klipet hozzá. De amin a legjobban meglepődtem, hogy női dobosuk van, és még énekel is! És ráadásul jól! A fene essen beléje is. Nem irigykedem. Áh, én soha." - Tiff
18. Pendulum - Watercolour
"Ez nem rock, picit talán a d'n'b-hez áll közel, amúgy teljesen külön ágazatot képvisel az együttes. Alapjáraton nem szeretem az effajta zenét, egyedül a Pendulum kivétel számomra, de ők aztán jól meglasszóztak maguknak." - Tiff
19. Alexisonfire - This could be anywhere in the world
"Lilynek köszönhetem a szám ismeretét, hála neki egy hónapon keresztül nem voltam képes ezen kívül mást hallgatni. Ma már szerencsére nem így van, ettől független a kedvencek közt maradt." - Tiff
20. Sca-P - Legalizacion
"A szám más címen is fut, ami a Cannabis lenne. A Pendulumhoz hasonlatosan ez sem kifejezetten rock, de annyira fülbemászó, és olyan vidám zene, hogy ha meghallom, mindig vigyorgásra késztet. Talán ezért ez a neve. Komolyan, egyszerűen beszívsz a zenétől." - Tiff
+1. - Saw theme song
"És egy kis ráadás filmzene. A Fűrész betétdala. Őszintén szólva a zene nagyon tetszik, szeretem hallgatni, de a Fűrész filmektől kiráz a hideg, nem vagyok őket képes végignézni, csak takaró alá bújva és plüssmackóval felszerelve, de még akkor is csak fél szemmel, hunyorítva. Ez van.  Egy dolog adott körülmények miatt gusztustalan hullákba botlani (már amikor nem én ölök meg valakit), és lesokkolódni tőlük, de azért önként nem kell ilyenekkel kínoznom a lelkem. Tudom, hogy van durvább horror, agybaszó kínzással, erőszakkal, és mindenféle okádékkal teletűzdelve, de semmi kedvem a szememet ilyeneken legeltetni. Éljenek inkább a vígjátékok!" - Tiff
A zene legyen veletek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése