Cím

Olvass bátran! :)
0

Illusztráció

Ma egy ideig azzal szórakoztam, hogy próbáltam olyan képet találni, amire azt mondhatnám, hogy: "Na így képzeltem el Raazelt!" 
És végső soron sikerült is olyat találni, csak picit még alakítani kéne... :$ 
A rendes illusztrációja úgyis rajzolva lesz, de így alapnak megmutatom ezt:


 Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én csorgatom a nyálam :DDD
Már így is alakítottam a képen, de egyes dolgokat nem tudok összehozni, a lényeg, hogy nem ez a tökéletes hasonmás, mivel az én fejemben ugye ennél sötétebb a bőre, és van piercingje... meg azt hiszem, jobb lenne kicsivel ragyogóbb szem neki :) Ésss az opál fekete haj is olyan lenne, hogy a napfényben kéken-pirosan-zölden csillog, vagy van benne ilyesmi árnyalat. 
Ettől független már dobnám most az ágyamba a képen lévő gyönyörűséget ^^ 
Na majd alkalom adtán hozok még illusztrációt, aztán ha meglesz a tökéletes, azt fogom végleg a blog oldalán lévő oszlopba berakni. :D
Hja, és nektek mi a véleményetek róla? Tetszik vagy nem? :)

Utó megjegyzés: "Bocs gyerekek, de a hosszú hajú pasik a gyengéim xD"

És alkottam most egy fejlécet is....
(Original arts from Anyae)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése